به فرانسیس دی . دات . هارتفیلد ؛ با احترام.

 

 

 

 

به این نامه یک بسته پستی به ابعاد دقیقن 28 در 23.3 در 11.8 ضمیمه شده - بهتر بود البته نامه را ضمیمه می کردم به بسته-  که شک دارم برسد به دستت چون آدرست را گم کردم. - این را برای دل خودم گفتم ها- چون اصولن نداشتم که گم کنم حالا.  این بسته با گنجایش 7698.32 سانتی متر مکعب ، حاوی 7 قبض آب، 7 دوره قبض گاز، 6 دوره قبض تلفن ثابت (خط خودم) ، 6 دوره قبض خط تلفن تو ، 7 دوره برق، 6 دوره خط مبایل من است. گیرم کمی جعبه را بزرگ گرفتم باشم -به کجای اداره پست بر می خورد؟ گیرم هیچ کدام پرداخت هم نشده باشند، گیرم این حرف من خنده دار هم باشد وقتی فقط دو دوره حق پرداخت نکردن داشته باشم و بعدش همه چیز اتوماتیک از سیستم حذف شود. یک جوری باید بهت می گفتم از همان موقع که رفته ای همه چیز تعطیل شده. منم تعطیل شدم. کرکره ها رو کشیدم آقا روشنه؟ لطفن هی دور و بر خیالم پرسه نزنید دیگر . من چراغ ها را هم خاموش کردم. و الان هم دارد از بوی شلغم ته گرفته خوشم می آید – آخرین بار که خریدی یا خریدم یا اصلن نخریدیم هیچ وقت هم یادم نیست حتی-

 

پ.ن: گیرم تو دهنت را حتی کج نمی کنی. گیرم من کله کرده ام امشب. بگذار به پای سرشت خرداد ماهی ام.